Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων (RMA)

Αγαπητοί συνεργάτες,

Στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών μας και της καλύτερης εξυπηρέτησης των συνεργατών μας, ανακοινώνουμε την έναρξη μιας νέας διαδικασίας επιστροφής προϊόντων (RMA) η οποία θα εφαρμοστεί από 1/11/2020.

Με τη νέα αυτή διαδικασία τα οφέλη για τον συνεργάτη μας είναι:

  • Γρηγορότερη εξυπηρέτηση
  • Επιβεβαίωση για την λήψη του αιτήματος επιστροφής
  • Παρακολούθηση της πορείας του αιτήματός του και της έκδοσης πιστωτικού
  • Αποφυγή άσκοπων μεταφορικών και χαμένου χρόνου
  • Ποιοτική παροχή υπηρεσιών λόγω της διευκόλυνσης για καλύτερη οργάνωση της εταιρίας μας

Περιγραφή διαδικασίας:

  1. Συμπληρώνετε την φόρμα έγκρισης επιστροφής εμπορευμάτων (RMA) που θα βρείτε είτε στην ιστοσελίδα μας (www.marmouris.gr/rma_form), είτε κατεβάζοντας την φόρμα σε μορφή excel ή pdf
  2. Αποστέλλετε την φόρμα με email στην διεύθυνση rma@marmouris.gr ή στο fax 2394052552
  3. Ο υπεύθυνος του τμήματος επιστροφών της εταιρίας μας, εξετάζει το αίτημα και καταχωρεί στο σύστημα όσα προϊόντα εγκρίνονται και εκδίδει το παραστατικό έγκρισης επιστροφής (RMA)
  4. Ο συνεργάτης λαμβάνει ένα mail με το αντίγραφο του παραστατικού έγκρισης επιστροφής.

Ολοκλήρωση διαδικασίας:

  1. Ο συνεργάτης συσκευάζει τα προϊόντα, εκδίδει Δελτίο Αποστολής και επισυνάπτει την εγκεκριμένη φόρμα επιστροφής που έλαβε στο mail του (ο μεταφορέας δεν θα παραλαμβάνει επιστροφές αν δεν υπάρχει η φόρμα έγκρισης επιστροφής).
  2. Κατά την άφιξη των προϊόντων στην αποθήκη, γίνεται ο έλεγχός τους και εκδίδεται το παραστατικό επιστροφής τους και η πίστωση προς στον πελάτη.

Για να διεκπεραιωθεί και να εγκριθεί το αίτημά σας το συντομότερο δυνατό θα πρέπει:

  • Να συμπληρώσετε σωστά την φόρμα, παρέχοντάς μας όλα τα στοιχεία που ζητούνται για τον εύκολο εντοπισμό της αγοράς σας αλλά και για την επικοινωνία μας μαζί σας.
  • Να συσκευάσετε τα προς επιστροφή προϊόντα με τέτοιο τρόπο ώστε να μην υποστούν ζημιές κατά την μεταφορά τους, να περιέχονται όλα τα παρελκόμενα και τα αξεσουάρ τους, να μην έχει ανοιχτεί ή καταστραφεί η εργοστασιακή συσκευασία και να μην υπάρχουν κολλημένα αυτοκόλλητα (τιμές, ετικέτες κλπ) στην συσκευασία.
  • Η ημερομηνία αγοράς να μην υπερβαίνει τις 30 ημέρες

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στον αρμόδιο σύμβουλο πωλήσεων ή στον υπεύθυνο RMA της εταιρείας μας ( εσωτ . 30)